Wednesday 7 March 2012

saket ooiiii.....

HALLO.. HOLLA..BOLA...
hari niey mao citer laa sikit ke banyak ke ape je laa.. bukan saket aku demam ke jatoh moto ke terjun sungai kene batu ke bukan sebab tu.. ala saket niey sebab tadi tolong mymum masak.. (help mymum masak wooiii...) haha giler penat ye laa aku bedue je dengan mak aku tat dapur.. MASAK sumpah tu bukan minat aku.. aku lagi sanggup kemas satu rumah dari jejak kaki aku tat dapur tu.. tapi nak buat mcm mne da kesian pulak lao nak tengok mak aku buat sensorang tat dapor tu nnti aku gak melantak(makan).. nak ta nak pegy jugak laa aku ke dapor help mymum.. korang mesti cakap aku tergedik ala masak je kot bukan penat pon.. GILER kaw ta penat mak aku niey bukan masak sesuke untok family je.. mymum niey munk giler bab memasak niey.. lao ade kes memasak sume die sapu.. pape je laa mak oii yunk penting mak aku happy dengan minat die.. fuuhhh.. lao aku citer pasal mak aku niey ta abis oi... penat jari menaip, penat lagi otak memikir nak taip ape dalam blog..





No comments: