Sunday 4 March 2012

i'm single now?

hello... now aku mao citer pasal facebook aku yunk baru aku update tadi.. erkkk... nak tao ke pasal ape? okey niey pasal my relationship... ramai gak erk like status aku single to errkkk.. bukan ape aku ade masalah ngn couple aku.. nak tao ke sape punyer salah ? AKU SALAH... yes aku yunk salah sebab ta answer call die sampai 3 hari ala 3 hari je kowt nak salah an aku.. yunk die to smpai block aku tat facebook ta pe pulak.. sampai aku mao search name die tat facebook pon ta dapat.. peerrggghhhh.... hebat sgt laa buat aku mcm to... okey fine aku chill je bape hari but hari niey betol aku da terencat dengan ape die buat.. now i'm single.. bapak laa weyh da giler aku sayang tat die cmniey die buat.. ta pe laa aku rase ape pon alasan da ta penting skunk niey aku mao single sekejap then lao de jodoh aku rembat je laa sesape nnti.. now hilang sume tension aku.. hope hati aku leyh tenang lepas sume niey..

No comments: