Saturday 3 March 2012

HATE MYMUM???

hello....  haa cuak laa to ngok title post aku.. haha..
hhmmmm ape pulak yunk tetibe hate mymum niey? nak tao gak ke? adoi ta payah laa malas pulak mao citer.. haa??? nak tao gak okey-okey niey haa citernyer.. biler laa aku mao hidop macam orang lain yunk leyh keje mane die suke, pegy mane die suke, ta payah cakap nak pegy memane, nak tido biler mase die nak!! arrggghhh aku da bosan laa kene layan mcm niey.. MAK OHH MAK ateh dah besar laa.. yea ateh tao laa ateh ta tinggi mcm budak same age ngn ateh! then prangai ateh mcm budak terencat tapi ateh tao laa beli kari sendiri.. trust me mum... ishh...... niey sampai ateh ta makan ape yunk mak masak pon mak buat face touching.. ala ateh ta mao laa tambah tembam.. bukan ateh ta mao makan ape mak masak to je.. bukan ateh ta mao dok ngn mak, just ateh mao keluar dari tempat niey je.. bukan ape tao je laa tempat kampung mulot manusie tat cniey suke jage tepi buntot orang lain.. (korang paham kan) tapi biler aku jaoh ngn mak aku sebak pulak hati aku.. but skunk aku da sedar ape yunk nak selame niey buat aku pentingkan diri sendiri..  hmmmm ta pe laa aku kene sound, maki, perli and ta hot mcm budak lain.. yunk penting aku nak dudok ngn mak aku and jage mak ayah aku.. yea laa adek beradik yunk lain sume pegy tempat lain keje and blaja tapi aku? ta de wawasan kan.. (sorry tetibe sebak pulak) tape laa sampai ciniey je nak citer.. by the way I LOVE MY FAMILY DAMN MUCH...

No comments: