Saturday 25 February 2012

about kawan facebook

hallo..... lame gak laa aku tak menyepahkan blog aku niey.. rindu pulak mao menaip then buat post panjang-panjang.. PANJANG-PANJANG???? erkkk nak panjang baik aku gune bahase melayu mcm dlm buku text bahase melayu je kan lagi senang.. lagi satu aku malas gak laa mao tengok face boring korang mase bace post aku kalau panjang menjele jele sebab aku niey same gak manusie mcm korang.. bile bace post blogger yunk mcm novel ase mcm mao tido.. lain laa dieorg cerite cite hantu ke seram laa cikit.. hmmm pape pon aku niey bukan pandai sgt buat ayat.. hmmm kertas exam bahase melayu pon cecukop makan je (untong laa kan).. tak de laa bukan ape kes aku mao nyemak tat blog aku niey pon sebab aku nak sume org tao yunk aku terharu haru haru haru sgt tat mmber2 FB(facebook) aku yunk ambik berat pasal aku.. tu laa buat aku makin sayang tat korang.. sayang sesangat sangat.. alahai korang mao tao gak ke ape yunk mmber2 FB ambik berat smpai aku terharu niey.. yelah2 aku citer.. aku kurang sehat baru2 niey then biler rmai mmber to aku tak sehat ehem ehem tao tao je laa rmai laa kecian.. tapi tak tao pulak dieorg care(ambil berat) pasal aku.. tu yunk tetibe terharu biru tu.. ehhh ehhh ceriter tak habis agy niey haa couple aku pon same gak die lagi risau lao aku tak sehat bapak risau gaban die hahaha love u laa sayang!!! pape je laa yunk penting now aku mao say AKU SAYANG KORANG SANGAT-SANGAT!!! mmmmuuuuaaahhhhh........ (sorry TERover pulak)

No comments: