Friday 13 April 2012

mykecik hensem

ehh ehhh... haha hai hui hoi... hari niey aku mao cerite pasal turtle yunk kecik hensem.. haha sebenarnyer niey hadiah dari kawan aku.. aku pon ta tao ape sebab die bagy hadiah tat aku..  bukan hari lahir aku pon.. entah-entah die terenjat kot hehe... iisshhh tapi THANKS sangat laa eekkk CIK ALIYA sebab bagy TURTLE tat aku eekkk.... tapi die tak nak makan laa aku risau.. hmmmmm... turtle nie takot ngn aku kot.. hehe.. HOPE sangat mykecik hensem due bijik niey makan.. ishhhh... buat mase niey aku tak bagy name die agy sebab aku pening nak pikir.. haa korang nampak tak dekat sebelah KANAN korang aku ade letak MYTURTLE tat citu.. korang lao rajin tu jangan lupe bagy makan tat turtle tu tao...

2 comments:

puteri mawar said...

untong lar dpt wandepet huuuuu aku nak gak...

hey!..ini caye taw said...

saye pun ade gak...1hensem 1 cantik..hihihi..comel awak nye wonderpet !